Cykliczny komiks himerystyczno-fizjoloficzny.

poniedziałek, 14 stycznia 2008

buhahahahah

rozum

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jak dla mnie to najlepszy DZIZAS do tej pory :)

Anonimowy pisze...

buhahahahah

Anonimowy pisze...

Widac nawet Skoq ma czasem slabszy dzien...

Anonimowy pisze...

Humor mi się poprawił :D

Anonimowy pisze...

nie widze problemu

Anonimowy pisze...

że niby jak pogodzisz....? Np. udowodnij, że jest raj po śmierci, bądź go nie ma, albo że piekło istnieje [b16 ostatnio nawet powołał oddział egzorcystów do walki z diabłem - dziwnym zbiegiem okoliczności diabłem nazywa się wszystkie bóstwa przyrody "pogańskie", a katolicy sami wierzą w mściwego i zazdrosnego, pełnego argesji "miłościwie panującego"...]

Anonimowy pisze...

Dobre, dobre, też się uśmiałem jak chciałem to pogodzić!

Anonimowy pisze...

wyborne :)))

Anonimowy pisze...

co w tym smiesznego? CO raz gorsze te dzizasy