Cykliczny komiks himerystyczno-fizjoloficzny.

piątek, 18 lipca 2008

wakacje

wakacje

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Megaśne ;)

Unknown pisze...

udanego wypoczynku xD

Anonimowy pisze...

nieeeee.... co ja teraz będę robił... już nie mam gdzie po necie latć

Anonimowy pisze...

No nie, Tejlkat zamknął Dżizasa w klatce i na wakacje pojechał :)

Jakub pisze...

Hmmm, to chyba ciąg dalszy poprzedniego komiksu, zaraz po tym jak Dżizas się wkurzył.

Anonimowy pisze...

No se synek jaja chyba robisz! W piątek info że niby wakacje?? tak przed poniedziałkiem? Zbieg okoliczności czy celowe zagranie? Czyżbyś sie wypalił? ;-)))

Unknown pisze...

No nie wierze, ze dzizas nie wymysli jakiegos sposobu ucieczki... Co z tego, ze sa wakacje :P

Anonimowy pisze...

Dac głos ludowi :) Moze ktos zastepczo alternatywne paski wakacyjne zrobi?

Anonimowy pisze...

musi to Dżizas! Tejlkat oczy ma żółte... a to bestia!
U-WOL-NIĆ DŻI-ZA-SA! U-WOL-NIĆ! U-WOL-NIĆ!

Anonimowy pisze...

brak dzizasa w organizmie

Anonimowy pisze...

Witam,

po prawie 3 latach od kiedy byłem u Ciebie w e-galerii trafiam ponownie. Najpierw byłem 2 lata za granicą gdzie nie dotykałem internetu a ostatnio na woodstocku widziałem Twoją koszulkę z "Ładowarką do komórki" i jakoś mnie natchnęło że przecież kiedyś w mailach wysyłałem Twoje obrazki jako ranty do maili (przypominam, że za Twoją zgodą) :D

Jeez dobrze znowu mieć gdzie zaglądać.

Pozdrawiam i życzę udanych wakacji.

Lander

Unknown pisze...

już po wakacjach... gdzie kotek?