Cykliczny komiks himerystyczno-fizjoloficzny.

wtorek, 5 lutego 2008

Sesja

sesja

16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jak bym widział siebie dziś rano:D:D:D

Grisha pisze...

Prawda to, prawda!

Anonimowy pisze...

Zakuć, zdać, zapomnieć!

Anonimowy pisze...

Szczera prawda, szczera :-)

Anonimowy pisze...

Raczej chyba: Zakuć, zdać, zapić, zapomnieć!

Anonimowy pisze...

zakuć zdać zwymiotować ;]

Anonimowy pisze...

Eeee tam, Skoq chyba zna sesje tylko z opowieści na onecie...

Anonimowy pisze...

Skoq to wieczny student:P

Anonimowy pisze...

Ooo, ta z lewej to JA! :D

Anonimowy pisze...

Kurde mol, na każdej stronie, każdym komiksie i w ogóle gdzie tyłka nie ruszę coraz biedniejsze dowcipy o tej cholernej sesji ;p

Anonimowy pisze...

true...true

Anonimowy pisze...

W końcu coś świeżego, bo na razie, to tematyka jest baaardzo ograniczona - w dodatku do przesady tendencyjnie przekazana :(

Anonimowy pisze...

Cos mi sie to znajmoe wydawalo... Oj skoczek - kopiujesz siebie samego ...:
http://dobreprogramy.pl/obsluga/pirat.php?nazwa=piratSESJA

Anonimowy pisze...

Ja wyglądałem nawet gorzej: maniakalne spojrzenie efekt przedawkowania wiedzy dodatkowo na całe ubranie pokryte zaciekami zaschniętej kawy .... Zombi kaVojad

Anonimowy pisze...

A dla mnie to ciekawy zabieg, ze studenci przechadzaja sie po miescie na dwoch komiksach pokazanych w tym samym czasie. Znaczy sie ze pirat i dzizas zyja w jednym wymiarze:D

Anonimowy pisze...

jakie na czasie ;p