Cykliczny komiks himerystyczno-fizjoloficzny.

piątek, 24 sierpnia 2007

Prawo natury

26 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ten kot jest ZA-JE-BIS-TY! Świetny pomysł na postać, zwłaszcza jeśli chodzi o styl rysowania!

Anonimowy pisze...

Podoba mi sie, kto przypomina trochę Dogberta. Częściej tu będę zaglądał :D

Unknown pisze...

swietne, dodane do fav :)

Anonimowy pisze...

Świetne.Dobry humor i jeszcze lepsza kreska big +

Anonimowy pisze...

a gdzie komiks nr3? :)

Anonimowy pisze...

niezbyt

Anonimowy pisze...

lol :D fajne

Anonimowy pisze...

Super mam nadzieje jeszcze kilka kaczek załatwisz zanim je przed trybunałem postawią :)

Anonimowy pisze...

calkiem spoko, acz powiniens popracowac jeszcze nad zartami xP
ale sam styl rysowania jest naprawde genialny!

Anonimowy pisze...

oł dżizas :P

Anonimowy pisze...

hmmm

naprawde zycze szczescia w tworzeniu komiksow, ale blagam- skoncz Pan z opieprzaniem kaczynskich.

nie dlatego ze jestem ich paladynem i bronie ich w imie wiary, tylko dlatego, ze najezdzanie na nich robi sie po prostu juz tak niesamowicie nudne i nieoryginalne (a zwlaszcza w komiksach, przy istniejacych juz chomikach), ze takie zarty na kresce w stylu 'a co jesli kaczka ma brata' sa po prostu denne.

denne i dawno juz nie szmieszne (moze na poczatku kadencji sejmu, ale nie teraz).

tak wiec dzizas z toba, powodzenia, ale starajta sie omijac braci K, bo moze to wyjsc bokiem pod wzgledem humorystycznym :)

Anonimowy pisze...

to na prawdę kogoś śmieszy?

przecież te komiksy nie są nawet zabawne ... kiszka!

Anonimowy pisze...

fajne fajne :P a tych dwóch przed mną to chyba z Pis sa :P Kaczyński to bardzo dobra postać a tym bardziej że nie długo wybory

Anonimowy pisze...

Aha a są na razie tylko dwa komiksy o kaczkach wiec co chcecie jakie bunty od razu maja

Anonimowy pisze...

dno :/ poczucie humoru na poziomie IV klasy podstawowki

Anonimowy pisze...

fiu fiu... komiksy fajne, widzi mi się że i tu trafili ci którzy nie powinni

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny komix, na pewno będę czytać ;3

Anonimowy pisze...

To jest śmieszne, widzę jednak że dla niektórych "poczucie humoru na poziomie IV klasy podstawowki" to jeszcze za dużo - pewnie są dopiero w zerówce ;]

Krzysztof Sajna pisze...

Piękne... Aż łezka się w oku kręci :)
Prenumeruję i czekam na następne odcinki. Dobra robota. Oby tak dalej :)

SkoQ pisze...

Też już się nie mogę doczekać kolejnego poniedziałku :D
Tymcza

Anonimowy pisze...

Mi się bardzo podobają te postacie, obie prezentują skrajne poglądy na te same rzeczy. Każda z nich "przesadza" w inną stronę. Dla mnie tekst że kaczka może mieć jeszcze brata jest zabójczy :)

Anonimowy pisze...

każdy ma inne poczucie humoru, stronka jest dla tych którzy to czują, a nie potrafią tylko komentować.
p.s a politykę kraju mamy taką że nic tylko się śmiać, więc ja nie widze problemu, i róbmy to póki nie bedziemy " w kręgu podejrzeń"
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

komiksy z Kaczyńskimi (a zwłaszcza ze strzelaniem do kaczek) są już tak oklepane, że naprawdę zupełnie już nie śmieszą i jeśli ktoś zechciałby mnie posądzić o sympatyzowanie z PiSem to jest w błędzie, a co do komiksu to fajna kreska, a główny bohater wygląda jak mój kumpel, nawet takie same włosy na 3 podbródku ma... :P

Anonimowy pisze...

Uprzedzam że nie chodzę do 4 podstawówki, tylko 1 technikum.

Mnie do dzisiaj śmieszą teksty o Kaczyńskich/Ziobrze/Lepperze/Tusku Naszą jedyną bronią w walce z obecną sytuacją polityczną jest HUMOR! Ostre ostrze ironii i sarkazmu pozwala spojrzeć na świat z innej perspektywy i otworzyć oczy na niektóre sprawy.

Pozdrawiam

16 latek na poziomie 4 klasy podstawówki.

Anonimowy pisze...

Nie skojarzylem ze kaczka to Kaczynski, jakos nie na czasie jestem czy cos w tym stylu, a pozatym to cala polska nasladuje glos Czesia ;)

Bonusy Bez Depozytu pisze...

Super pomysl, podzielam opinie.